• Lid worden bij Tempo

• Kom ook bij Tempo!
    Je bent vast wel eens komen kijken bij ons. Misschien heb je zelfs al een keer meegetraind met een vriendje of vriendinnetje. Je bent als korfballer in Alphen komen wonen en wil nu graag bij onze club komen spelen. Of je hebt vroeger korfbal gespeeld en wilt het wel weer eens proberen.

Dan zien we je graag spelen bij Tempo!

Beginnen met korfbal
    Korfbal is een gemengde sport waarbij de competitieteams in de F-categorie (leeftijd 6-7 jaar) en E-categorie (8-9 jaar) bestaan uit 4 spelers met elk 2 meisjes en 2 jongens. Vanaf de D-leeftijd bestaat een korfbalteam teams 4 meisjes en 4 jongens.

Ons volledige aanbod vind je hier.

• Kom je als nieuw lid bij Tempo, dan kan het voorkomen dat het lastig is om je direct in een team te plaatsen. In de ene categorie zoeken we nog jongens, terwijl de andere categorie juist meisjes nodig heeft. We proberen natuurlijk altijd om een goede oplossing te vinden zodat je snel mee kan doen met een wedstrijd. Niets is leuker dan dat!

Mocht dat niet meteen lukken, dan stellen we een groepje samen met nieuwe leden die met elkaar de regels van korfbal leren. En die regels leer je sneller dan je denkt!

Overigens kun je al vanaf 3 jaar met korfbal beginnen, namelijk bij onze Kangoeroes die elke zaterdag-ochtend een uurtje trainen

Heb je vragen, vind je de antwoorden niet op onze website stuur dan een mailtje aan ledenwerving@kvtempo.nl

Aanmelden
    Enthousiast geworden en wil je je aanmelden? Vul dan hier het online aanmeldingsformulier in.

We zien je graag bij Tempo!